اطلاعات دوره
دوره جامع آموزش افتر افکت 2018 برای ساخت موشن گرافیک
مسیر آموزشی

دوره جامع آموزش افتر افکت 2018 برای ساخت موشن گرافیک

56,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 56,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره جامع ویدیویی آموزش افتر افکت شامل اکثر مطالب مرتبط به افتر افکت می باشد و بعد از اتمام این دوره شما کاملا با نرم افزار افتر افکت آشنا می شوید.  دوره جامع آموزش افتر افکت - after effect 2018 شامل: • نصب نرم افزار و کرک کردن آن، معرفی پنل های نرم افزار، ورک اسپیس های مختلف و ایجاد ورک اسپیس دلخواه، اتو سیو کردن پروژه، ایمپورت کردن فایل های لایه باز در نرم افزار، کار کردن با لایه ها در پنل تایم لاین
دوره دوره جامع آموزش افتر افکت 2018 برای ساخت موشن گرافیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط موشن گورو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 56,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره جامع آموزش افتر افکت 2018 برای ساخت موشن گرافیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عسکر درویشی

تازه خریدم امیدوارم خوب باشه

mohsen

آموزش خوبیه

مسعود وکیلی

خوب بود مرسی از استاد محترم

M.amin moghadam

بسیار عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی