اطلاعات دوره
دوره آموزش موشن گرافیک در افتر افکت
مسیر آموزشی

دوره آموزش موشن گرافیک در افتر افکت

180,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 180,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش موشن گرافیک در افتر افکت قصد داریم در بیش از 7 ساعت در یک محیط تعاملی همراه با پروژه های مختلف به آموزش موشن گرافیک مقدماتی تا پیشرفته بپردازیم. اصولا به ویدیوهایی که پیام و محتوا را بصورت متحرک منتقل می کنند موشن گرافیک می گویند. امروز با توجه به افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی میزان استفاده از موشن گرافیک برای جذب بیشتر مخاطب افزایش پیدا کرده و یکی از گزینه های مناسب برای معرفی کسب و کارها و محصولات موشن گرافیک است. می توان گفت بیشتر موشن گرافیک های که در شبکه های اجتماعی و غیره مشاهده می کنید با نرم افزار افتر افکت تولید شده است و متخصصین موشن گرافیک اغلب از این نرم افزار استفاده می کنند. در دوره آموزش موشن گرافیک در افتر افکت با تمرکز بر روی تکنیک ها و ابزارهای موشن گرافیک بصورت کاملا پروژه محور و در یک محیط تعاملی به آموزش موشن گرافیک از مفاهیم پایه تا پیشرفته خواهیم پرداخت. این دوره از سری دوره های آموزش افتر افکت و آموزش انیمیشن سازی است که در آن به تمام تکنیک ها و پلاگین های مورد نیاز برای مهارت Motion Graphic پرداخته می شود و به همین دلیل می توان گفت یکی از کامل ترین آموزش های موشن گرافیک به زبان فارسی است.
دوره دوره آموزش موشن گرافیک در افتر افکت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 180,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش موشن گرافیک در افتر افکت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی