اطلاعات دوره
آموزش ساخت تصاویر متحرک با ایلوستریتور - بخش اول - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش ساخت تصاویر متحرک با ایلوستریتور - بخش اول - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش اول آموزش ساخت تصاویر متحرک با ایلوستریتور قصد داریم بصورت رایگان و پروژه محور به آموزش اصول کار با ایلوستریتور و طراحی تصاویر متحرک بپردازیم. نرم افزار ادوبی ایلوستریتور بهترین نرم افزار طراحی و تصویر سازی است که اکثر تصویرسازان دیجیتال از آن استفاده می کنند. به همین دلیل این دوره رایگان را برای شما تهیه کرده ایم تا در آن اصول و نحوه کار با ابزار این نرم افزار را به شما آموزش دهیم. علاوه بر آموزش ایلوستریتور در این دوره به آموزش مبانی تصویر سازی نیز خواهیم پرداخت. مدرس دوره یکی از باتجربه ترین و حرفه ای ترین ها در زمینه موشن گرافیک است که تجربیات خودش را با شما در این دوره به اشتراک گذاشته است. نکته مهم این است که ما آموزش را در دو بخش پیش می بریم در بخش اول مباحث تئوری نرم افزار به صورت کلی و جامع در قالب پروژه های کوچک بیان می شود و در بخش دوم بصورت پروژه محور به ساخت کاراکتر یک انسان کامل کنار ساحل با یک عالمه نکات جذاب و آموزنده می پردازیم. مباحث بخش اول موجب این می شود که آمادگی لازم برای شروع فصل دوم را داشته باشید.
دوره آموزش ساخت تصاویر متحرک با ایلوستریتور - بخش اول - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پاتوق هنر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت تصاویر متحرک با ایلوستریتور - بخش اول - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مونا پورنقی

سلام و درود به تیم لیموناد ممنون از اموزش های عالی شما من این 3 ویدئو رو دیدم عالی بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی