اطلاعات دوره
آموزش after effect 2019 به طور کامل در 15 ساعت
مسیر آموزشی

آموزش after effect 2019 به طور کامل در 15 ساعت

85,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 85,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره تیم موشن گرو به طور کامل در 15 ساعت به آموزش after effect می پردازد و تمام ابعاد نرم افزار افتر افکت را آموزش می دهد. در این دوره ی آموزشی شما تمامی مباحث مورد نیاز برای کار با after affect 2019 را می آموزید. یاد می گیرید که چطور پروژه های خود را شروع کنید و با تمرین و ممارست مهارت های این دوره را در آن ها مورد استفاده قرار دهید. برخی از مباحث دوره آموزش افتر افکت 2019 :
دوره آموزش after effect 2019 به طور کامل در 15 ساعت دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط موشن گورو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 85,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش after effect 2019 به طور کامل در 15 ساعت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

صدا اولش ضعیف بود بعد خوب شد خدا خیرتون بده ممنون

علی راد

با حوصله و کاملا دقیق تدریس شد بسیار عالی

نیما علیپور

تا اینجا که دنبال کردم عالی بود...فقط کاش تمریناش بیشتر بود

Shayan Abdollahi

عالییی بود

Ramin MA

آموزشی کاربردی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی