اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی کابینت آشپزخانه با اسکچاپ
مسیر آموزشی

آموزش طراحی کابینت آشپزخانه با اسکچاپ

105,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 105,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در آموزش طراحی کابینت آشپزخانه با اسکچاپ قصد داریم در حدود 9 ساعت بصورت پروژه محور به آموزش طراحی کابینت آشپزخانه با نرم افزار اسکچاپ بپردازیم. Google SketchUp یکی از نرم افزار های قدرتمند در حوزه طراحی سه بعدی و حجم سازی است که در انجام طراحی های سه بعدی بسیار کارآمد می باشد. این نرم افزار ویژگی ها و قابلیت های فراوانی دارد که باعث شده است کاربران زیادی از آن استفاده کنند. در واقع اسکچاپ نرم افزاری آسان و کاربردی برای طراحی است که کار با آن بسیار راحت می باشد. در این دوره می خواهیم بصورت پروژه محور به آموزش طراحی با نرم افزار اسکچاپ بپردازیم. در این دوره پروژه محور به طراحی یک آشپزخانه می پردازیم و بصورت کامل با تمام جزئیات تمام قسمت های آن را با توجه به استاندارد ها طراحی می کنیم. همانطور که گفتیم در این دوره از صفر شروع می کنیم و تا خروجی نهایی با شما همراه خواهیم بود. در این دوره سعی کرده ایم ابزارها را نیز بررسی کنیم و ابزارهایی را آموزش می دهیم که بتوانید از آن ها در طراحی هر محیطی استفاده کنید و مختص به این دوره و طراحی آشپزخانه نباشد.
دوره آموزش طراحی کابینت آشپزخانه با اسکچاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 105,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی کابینت آشپزخانه با اسکچاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نرگس زرد

بسیار مفید و کامل

کریم حاجیانی

با تشکر

کاربر سایت

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی