اطلاعات دوره
آموزش ساخت لوگو موشن حرفه ای با افتر افکت - دوبله فارسی تخصصی - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ساخت لوگو موشن حرفه ای با افتر افکت - دوبله فارسی تخصصی - پیشرفته

132,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 132,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ساخت لوگو موشن حرفه ای از گروه موشن دیزاین اسکول با دوبله تخصصی آرت گرو شما با اصول ساخت لوگو انیمیشن از ایده تا اجرا به صورت کامل آشنا می شوید. دوره آموزشی ساخت لوگو موشن حرفه ای در After Effects در این دوره شما یاد میگیرید چگونه هر لوگویی را به بهترین شکل ممکن متحرک سازی کنید ولی به نحوی که مخاطب لحظه ای از لوگو موشن شما چشم برندارد و برای لوگو موشن خود داستان سرایی کنید. این دوره به صورت حرفه ای به شرح و توضیح ساخت لوگوموشن بر اساس اصول ساخت انیمیشن می پردازد.
دوره آموزش ساخت لوگو موشن حرفه ای با افتر افکت - دوبله فارسی تخصصی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ARTGURU مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 132,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت لوگو موشن حرفه ای با افتر افکت - دوبله فارسی تخصصی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ALI

خوب

الهه لطفي

ممنون از زحمات شما جذاب بود

مجتبی مظاهری

بدون متن

مریم صالحی

ممنون از شما...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی