اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش لومیون پرو (Lumion)
مسیر آموزشی

آموزش لومیون پرو (Lumion)

157,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.7/5
وضعیت قیمت: 157,500 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در آموزش نرم افزار لومیون (Lumion) قصد داریم بصورت کامل تمام بخش های نرم افزار لومیون پرو و نحوه استفاده از آیتم های مختلف آن را آموزش دهیم. امروزه می توان گفت نرم افزار لومیون یکی از پرقدرتمندترین نرم افزارهای تصویر سازی سه بعدی و رندرگیری است که می توان مدل های معماری مورد نظر را به تصاویر با کیفیت تبدیل کرد. در واقع از لومیون برای تولید فیلم و عکس های سه بعدی با امکان شرح کامل محیط و متحرک سازی دوربین استفاده می شود.  در این دوره، آموزش نرم افزار Lumion Pro را خواهیم داشت. این نرم افزار عمل پردازش تصویر را انجام می دهد یعنی می توانید در نرم افزارهایی مانند اتوکد، راینو، اسکچاپ و 3D MAX و ... یا هر نرم افزاری که مدل سه بعدی دارد و نمی توان در آن ها عمل مدل سازی انجام داد برای پردازش از لومیون استفاده کرد. آموزش نرم افزار لومیون پرو را از پایه شروع خواهیم کرد و تمام جزییات را بطور کامل بررسی و شرح خواهیم داد. با ایپورت و دسترسی به فایل های نرم افزار های دیگر آشنا شده و نحوه گرفتن رندر نهایی از پروژه های خود را خواهید آموخت.
دوره آموزش لومیون پرو (Lumion) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 157,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لومیون پرو (Lumion) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی