اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ادوبی ادیشن صفر تا صد
مسیر آموزشی

آموزش ادوبی ادیشن صفر تا صد

112,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 112,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ادوب ادیشن صفر تا صد قصد داریم بصورت عملی و کاربردی تمام ابزار و تکنیک های نرم افزار ادیشن برای میکس و ویرایش صدا را آموزش دهیم. یکی از نرم افزارهای مجموعه قدرتمند ادوبی، نرم افزار ادیشن می باشد که در زمینه ویرایش صوت و میکس موزیک به کار می رود. Adobe Audition امکاناتی از قبیل ویرایش, ترکیب, ضبط و کارشناسی محتوای صوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. البته ادیشن نرم افزاری برای طراحی جلوه های صوتی و ابزاری کارآمد در صنعت صدا و قابل تشخیص کردن صدا های مزاحم و اضافی و بازسازی صوتی نیز است. در این دوره آموزشی به معرفی بخش های مختلف این نرم افزار پرداخته و بصورت عملی با ویرایش صدا آشنا می شویم. آنچه در آموزش ادوب ادیشن صفر تا صد بیان می شود:
دوره آموزش ادوبی ادیشن صفر تا صد دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 112,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ادوبی ادیشن صفر تا صد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

iman

ایشون خودشون مدرس اودیشن هستن بشتر فایل های ضبط شدشون داریه نویزه کلی گویی میکنن و اصلا اموزششون بدرد نمیخوره واسه هیچ نوع سطحی جالب تر اینکه وقتی به پشتیبانی مکتب تی وی (تهیه کننده این اموزش ها) پیام دادم برایاینکه یک سری مشکلات رو ازشون بپرسم با بی احترامی تمام پاسخ بنده رو دادند و گفتن با این قیمت پشتیبان نداره پس فریب ایشون رو هم نخورید و وقتی من گفتم وب سایت لیموناد زده پشتیبانی داره گفتن پشتیبانی خرید داره در صورتی که توی سایت زده پشتیبانی دوره در نهایت هر کس خرید کنه این دوره رو پولش رو ریخته توی جیب یه مشت انسان بی دانش که میخوان به هر راهی شده پول در بیارند در ضمن جناب حقیقی خیلی زشته این روش پاسخگویی هر چند ادم 1000 تومن بیشتر خرج نکنه واسه هر چیزی ادم باید اعتبار بسازه و واقعا متاسفم نحوه پاسخگویتون

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی