اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش فتوشاپ برای صنعت چاپ و تبلیغات - متوسط
مسیر آموزشی

دوره آموزش فتوشاپ برای صنعت چاپ و تبلیغات - متوسط

119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش فتوشاپ برای استفاده در صنعت چاپ و تبلیغات قصد داریم در 16 ساعت از صفر تا صد و بصورت تخصصی و کاملاً پروژه محور به آموزش فتوشاپ بپردازیم. دوره آموزش فتوشاپ برای استفاده در صنعت چاپ و تبلیغات شامل 18 ویدیو آموزشی تخصصی و کاملاً پروژه محور است که شما را با طراحی گرافیک و روش های طراحی با نرم افزار فتوشاپ به خوبی آشنا می کند. در این دوره قصد داریم بصورت پروژه محور از صفر تا صد اصول و نحوه شروع کار برای طراحی گرافیک و کار با فتوشاپ برای فعالیت در صنعت چاپ و تبلیغات را به شما آموزش دهیم. دلایل مختلفی برای استفاده از نرم افزار فتوشاپ در صنعت چاپ و تبلیغات وجود دارد که می توان گفت کاربردی بودن و راحتی کار با آن، مهمترین آن ها است. با استفاده از فتوشاپ در صنعت چاپ و تبلیغات می توانید به راحتی هر طرحی را که بخواهید طراحی کنید. در سایز و نوع های مختلف و آن را برای چاپ در چاپخانه ها ارسال کنید.
دوره دوره آموزش فتوشاپ برای صنعت چاپ و تبلیغات - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهران محمدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش فتوشاپ برای صنعت چاپ و تبلیغات - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

javad

عالی برای کسانی که واقعا میخوان عملی یاد بگیرن

حسن

عالی بود

hesam

بسیار دقیق

dash mahdi

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی