اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گرس هاپر (Grasshopper) - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش گرس هاپر (Grasshopper) - متوسط

105,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 105,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش گرس هاپر (Grasshopper) قصد داریم بصورت عملی به آموزش طراحی های پارامتریک با استفاده از پلاگین گرس هاپر در راینو بپردازیم. گرس هاپر یکی از پلاگین های پرطرفدار نرم افزار راینو است که در واقع یک زبان برنامه نویسی گرافیکی است. یعنی می توان بدون نیاز به کد نویسی و یادگیری اصول برنامه نویسی با ابزارها و دکمه های گرافیکی، الگوریتم های مختلف را تولید کرد. با استفاده از این پلاگین می توان طراحی های پارامتریک را انجام داد. در آموزش گرس هاپر Grasshopper قصد داریم بصورت کامل به آموزش کار با پلاگین گرس هاپر بپردازیم و چند نمونه طراحی خاص را انجام دهیم. لازم به ذکر است که برای شروع این دوره نیاز است که به نرم افزار راینو تسلط کامل داشته باشید.  در این آموزش با ابزارهای ترسیم در پلاگین گرس هاپر آشنا خواهید شد و نحوه کار با پلاگین و اسکریپت ها را خواهید آموخت.
دوره آموزش گرس هاپر (Grasshopper) - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 105,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گرس هاپر (Grasshopper) - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سید صابر نجاتی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی