اطلاعات دوره
آموزش موهو 12 توسط سعید طوفانی - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش موهو 12 توسط سعید طوفانی - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره به صورت جامع به آموزش انیمیشن سازی در موهو توسط سعید طوفانی می پردازیم. moho ورژن جدید انیمه استدیو است. در این دوره آموزشی مدرس سعید طوفانی قصد آموزش نرم افزار موهو را دارد. نرم افزار موهو برای ساخت انیمیشن های دوبعدی کاربرد دارد که چند وقتی هست که توانایی فوق العاده ای در زمینه ی ساخت انیمشن های دو بعدی پیدا کرده و مورد استقبال قرار گرفته است. در ادامه قابلیلت های این نرم افزار رو بررسی میکنیم . قابلیت های موهو :
دوره آموزش موهو 12 توسط سعید طوفانی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید طوفانی اصل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش موهو 12 توسط سعید طوفانی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیررضا

خیلی ازتون ممنونم آموزش ها فوق العاده هست

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی