اطلاعات دوره
فیلم آموزش ساخت انیمیشن در فتوشاپ - استاد طوفانی - متوسط
مسیر آموزشی

فیلم آموزش ساخت انیمیشن در فتوشاپ - استاد طوفانی - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش استاد سعید طوفانی به آموزش ساخت انیمیشن با فتوشاپ می پردازد. آموزشی عالی و رایگان می باشد. در این فیلم آموزشی یاد می گیریم که چگونه با استفاده از نرم افزار فتوشاپ انیمیشن بسازیم. این آموزش در دو فصل و هفت قسمت برای شما آماده کردم و در آن نحوه ساخت انیمیشن در فتوشاپ را آموزش می دهم. در فص اول نکات ابتدایی در زمینه ساخت انیمیشن را بررسی می کنیم و در فصل دوم بررسی پیشرفته تری در خصوص ساخت انیمیشن خواهیم داشت سپس به بررسی نکات زیر در فتوشاپ می پردازیم.1. آموزش pupet warp2. متحرک کردن پس زمینه در انیمیشن
دوره فیلم آموزش ساخت انیمیشن در فتوشاپ - استاد طوفانی - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید طوفانی اصل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش ساخت انیمیشن در فتوشاپ - استاد طوفانی - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی خوبه

خوبه

Melika Hakimzadeh

ممنون ا ز زحمات شما.

محمد حسین فیضی

خیلی خوب بود

امیر لطیفی

استاد عزیز آموزشهای شما واقعاً حرف نداره خیلی ممنون از لطفتون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی