اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش Adobe XD
مسیر آموزشی

آموزش Adobe XD

45,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 45,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش دوم پکیج جامع آموزش ادوبی ایکس دی، نحوه ساخت نمونه اولیه یا همان پروتوتایپینگ (Prototype) و آموزش Sharing پروژه در نرم افزار Adobe xd را خواهید آموخت. Adobe xd این امکان را برای طراحان فراهم می‌کند تا رابط کاربری را برای صفحات وب، موبایل‌ها و تبلت‌ها طراحی کنند. در سری دوم از سری پکیج آموزش جامع Adobe XD به آموزش ساخت نمونه اولیه در نرم افزار Adobe xd به صورت پروژه محور خواهیم پرداخت. در سری اول به طراحی و design پرداخته شده است و در این قسمت به ساخت نمونه اولیه از طرحی که ایجاد کرده ایم می پردازیم. دومین حالت نمایش در Adobe XD حالت Prototype است که به طراحان اجازه می‌دهد تا میان آرت‌بوردها (صفحات) لینک ایجاد کرده و روابط میان آنها را بر اساس تاثیری که بر روی یکدیگر دارند تعریف کنند.   در یک فرآیند گام به گام ساخت نمون اولیه از طرحی که ایجاد کرده ایم به شما نشان خواهیم داد. در این آموزش بخش  Prototype و Sharing  برنامه را با جزئیات کامل بررسی خواهیم کرد:فصل اول - نحوه ساخت نمونه اولیه با جزئیات کامل آشنا خواهیم شد.فصل دوم - نحوه مشاهده و تست نمونه اولیه داخل Device های واقعی خواهیم گفت.فصل سوم - انواع روش ها اشتراک گذاری نمونه اولیه با دیگران گفته خواهد شد.فصل چهارم - نحوه گرفتن خروجی از طرح برای ارسال طرح برای برنامه نویس را خواهیم گفت.طراحی در قسمت desgin انجام می شود و ساخت نمونه اولیه در قسمت Prototype  که ما در این پکیج بیشتر به قسمت Prototype  خواهیم پرداخت.
دوره آموزش Adobe XD دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مصطفی جوادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 45,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Adobe XD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های UI و UX سراسر اینترنت را در صفحه UI و UX در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

لادن احمدپوری

شما عالی هستید آموزش ها بسیار کاربردی و خوب هستن. سپاسگزارم

آیدا غلامی

عالیییییییییییییی

pari pari

واقعا آقای جوادی عالییییییی تدریس میکنند. step by step ، گام به گام ، قدم به قدم همه چیز را تدریس میکنند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی