اطلاعات دوره
آموزش ساخت باکس جستجو در اکسل - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ساخت باکس جستجو در اکسل - پیشرفته

30,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 30,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ساخت سرچ باکس در اکسل نیاز به چند مهارت دارد در این آموزش با یادگیری چندین مهارت و ترفند، یک باکس جستجو می سازیم و یک گزارش فوق العاده را ایجاد می کنیم. سلام دوستان من وحید بهرامرد در این آموزش کوتاه در کمتر از یک ساعت به شما  آموزش می دهم که چطور یک سرچ باکس در فایل اکسل خود ایجاد کنید و به کمک ابزارهای جستجو در نرم افزار اکسل بتوانید یک گزارش فوق العاده  ایجاد کنید.  در طول یادگیری ساخت باکس جستجو به طور ضمنی، تکنیک های کاربردی و توابعی  را می آموزید که  می توانید با استفاده از آنها کار های روزمره خود در اکسل را سریع تر و بهتر انجام دهید. 
دوره آموزش ساخت باکس جستجو در اکسل - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط وحید بهرادمرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت باکس جستجو در اکسل - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آرمین خجسته

با تشکر

علی نظامی

عالی

فاطمه خسروی

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی