اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ریگ بندی دهان و حرکت لب ها در افترافکت - دوبله تخصصی - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ریگ بندی دهان و حرکت لب ها در افترافکت - دوبله تخصصی - پیشرفته

23,100 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 23,100 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش حرفه‌ای ریگ بندی دهان و حرکت لب ها در افترافکت از skillshare با دوبله تخصصی اصول همگام سازی لب و استخوان بندی دهان را با تدریس Jared Freitag می آموزید با استفاده از ریگ دهان، ساخته شده در After Effects، همگام سازی لب هیچگاه آسان نبوده است. در دوره آموزش ریگ بندی دهان و حرکت لب ها در افترافکت (Professional Mouth Rig & Lip Sync) ما از ابزار بسیار قدرتمندی به نام اسلایدهای Joysticks n استفاده می کنیم، با یک قرارگیری ساده کنترلر، می توانید دهان را به سرعت در موقعیت خود قرار دهید تا یک انتقال یکپارچه انجام شود. من به شما نشان خواهم داد که چگونه همگام سازی لب را به سرعت متحرک کنید تا بتوانید کی گفتگو را با سهولت انجام دهید. شما همچنین می توانید استفاده عملی از این تکنیک را همانطور که در یک پروژه واقعی نشان می دهم مشاهده کنید. محتویات دوره آموزش Professional Mouth Rig & Lip Sync: 
دوره آموزش ریگ بندی دهان و حرکت لب ها در افترافکت - دوبله تخصصی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 46 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ARTGURU مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 23,100 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریگ بندی دهان و حرکت لب ها در افترافکت - دوبله تخصصی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی زبردست برزین

با تشکر

قربان فریاد

ساده وعالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی