اطلاعات دوره
آموزش جامع فتوشاپ سی سی 2019 - بخش اول - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش جامع فتوشاپ سی سی 2019 - بخش اول - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش اول از دوره آموزش فتوشاپ سی سی، فتوشاپ را ویژه بازار کار ویرایش عکس و گرافیک می آموزید که شامل آموزش های کاربردی می باشد. در این  دوره آموزشی که شامل 150 دقیقه از آموزش جامع فتوشاپ هست ابزارها و کاربردهای اولیه فتوشاپ سی سی را می آموزید. آنچه در دوره  آموزش جامع فتوشاپ سی سی 2019 - بخش اول خواهید آموخت: 
دوره آموزش جامع فتوشاپ سی سی 2019 - بخش اول - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سکینه شکفته احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع فتوشاپ سی سی 2019 - بخش اول - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

fataneh layeghi

عالی و دقیق بود ممنونم

Zaker

دست شما درد نکنه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی