اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فیلم آموزش نویس ورک NavisWorks برای مدیریت ساخت و bim (دوبله لیندا)
مسیر آموزشی

فیلم آموزش نویس ورک NavisWorks برای مدیریت ساخت و bim (دوبله لیندا)

73,150 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 73,150 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش navisworks شما کاملا به امکانات زیاد نویس ورک مسلط می شوید تا مدیریت پروژه و ساخت را با نویس ورک انجام دهید-همراه با دانلود آموزش نویس ورکز انتخابی مناسب و حرفه ای برای کارخانه داران و مهندسان خط تولید می باشد. به طوری که در آن می توانید روند کار را به صورت کاملا گرافیکی و انیمیشنی تحت کنترل داشته باشید همچنین این نرم افزار دارای کتابخانه ای قدرتمند از مدل های صنعتی برای کاربران داراست . به طور خلاصه بهترین نرم افزار برای مدیریت پروژه و ساخت می باشد. نرم افزار نویس ورک دنیای طراحی و ساخت را گسترده تر کرده است. این دوره ی آموزش navisworks برای این دسته از افراد طراحی شده است: پرسنل ساخت و ساز، معماران و مهندسانی که به دنبال انجام یک طراحی کامل از ساختمان هستند.
دوره فیلم آموزش نویس ورک NavisWorks برای مدیریت ساخت و bim (دوبله لیندا) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 73,150 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش نویس ورک NavisWorks برای مدیریت ساخت و bim (دوبله لیندا) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر سایت

با سلام آموزش خوبی هستش بعد از تماشای همه سر فصل ها با این نرم افزار به طور کامل اشنا خواهید شد ولی برای پیشرفت و حرفه ای شدن و متناسب با کار در ایران به آموزش های بیشتر نیاز هست

فردین شهیدی

دوره خوبی بود

Reza Bakhshipour

بسیار خوب بود اما بدلیل دوبله شدن در محدوده پروژه های داخل ایران نسبتا مناسب نیست.

Ahmad

به نظر خوب میاد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی