اطلاعات دوره
آموزش فتومونتاژ حرفه ای در فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش فتومونتاژ حرفه ای در فتوشاپ

79,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 79,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش فتومونتاژ حرفه ای در فتوشاپ قصد داریم به آموزش فتوشاپ بپردازیم و بصورت پروژه محور صفر تا صد تکنیک فتومونتاژ در فتوشاپ را آموزش دهیم. فتومونتاز یعنی ترکیب هنری تصاویر، به عبارتی دیگر یعنی خلق تصاویر با استفاده از چند تصویر که یک تصویر جذاب ایجاد می شود. گاه، عکس های مختلف را چنان دقیق به هم مربوط می کنند که گویی عکسی بطور عادی با دوربین گرفته شده است. فتوشاپ یکی از بهترین نرم افزارها برای این هنر است، در واقع میتوان گفت یکی از ویژگی های مهم، که فتوشاپ برای آن ساخته شده است همین فتومونتاژ است. دوره آموزش فتومونتاژ در فتوشاپ برای تمامی علاقه مندان به گرافیک و فتوشاپ تهیه شده و تمامی علاقه مندان به مباحث گرافیک و فتوشاپ می توانند در آموزش فتومونتاژ شرکت کنند. در دوره آموزش فتومونتاژ در فتوشاپ بصورت پروژه محور به آموزش صفر تا صد هنر فتومونتاژ در فتوشاپ خواهیم پرداخت و فرقی نمی کند شما مبتدی باشید یا متوسط یا حتی حرفه ای چون در این دوره مهارت شما چند برابر خواهد شد.
دوره آموزش فتومونتاژ حرفه ای در فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امیر علی مهرآرا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 79,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فتومونتاژ حرفه ای در فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسن محبی

دوره ی خوبی بود، نسبت به قیمت دوره خیلی مناسب بود

فرهاد منیری

با تشکر

ahoo aban

مفید و کاربردی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی