اطلاعات دوره
آموزش رایگان اصول اولیه طراحی موشن گرافیک - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان اصول اولیه طراحی موشن گرافیک - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش اصول اولیه طراحی موشن گرافیک قصد داریم بصورت رایگان به آموزش مقدمات و اصول طراحی موشن گرافیک بپردازیم و کار با نرم افزار افتر افکت را آموزش دهیم. موشن گرافیک یک ابزار مناسب برای انجام تبلیغات در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی است که امروزه استفاده از آن در کسب و کارها بسیار فراوان شده است. برای طراحی موشن گرافیک های جذاب باید ابتدا اصول اولیه آن را بدانید تا بتوانید در نرم افزار های مورد استفاده به کار ببرید. برای طراحی موشن گرافیک نرم افزار های مختلفی وجود دارد که افتر افکت محبوب ترین آن ها است.  در این دوره رایگان قصد داریم ابتدا شما را با نرم افزار افتر افکت بصورت مقدماتی آشنا سازیم و سپس به اصول اولیه طراحی موشن گرافیک بپردازیم و با انجام چند تمرین شما را برای شروع کار آماده کنیم. البته تمرکز اصلی ما بر روی آموزش تکنیک های موشن گرافیک و اصول اولیه در سطح مقدماتی است.
دوره آموزش رایگان اصول اولیه طراحی موشن گرافیک - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان اصول اولیه طراحی موشن گرافیک - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

fataneh layeghi

سلام ممنونم عالی بود باز هم بگذارید

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی