اطلاعات دوره
آموزش ساخت پوستر با پاورپوینت - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ساخت پوستر با پاورپوینت - پیشرفته

126,430 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 126,430 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره ساخت پوستر با پاورپوینت به صورت پروژه محور با استفاده از ابزارهای پاورپوینت پوسترهای حرفه ای می سازیم همچنین ویرایش پوسترهای آماده را نیز خواهید آموخت. پاورپوینت یکی از نرم افزارهای محبوب ارائه مطالب است که در بیشتر موارد از این نرم افزار در ارائه مطالب بصری استفاده می شود. Powerpoint بر پایه نمایش اسلاید است که می تواند اسلاید ها شامل تصویر، متن، object، فیلم و صدا باشد. با پاورپوینت می توانید به سادگی ایده های جذاب را پیاده سازی کنید. در این دوره می خواهیم به مبحث طراحی پوستر در پاورپوینت بپردازیم. در این دوره کاربردی شما خواهید آموخت که چطور با ترفند های کاربردی در پاور پوینت پوسترهای حرفه ای را طراحی کنید. همانطور که می دانید ایجاد shape در مجموعه نرم افزار های آفیس انقلابی بود که می توانیم با استفاده از shape ها، تکنیک و خلاقیت پوسترهای جذاب ایجاد کنیم. در این دوره به مواردی پرداخته می شود که در پایان شما یک متخصص پاورپوینت شوید.
دوره آموزش ساخت پوستر با پاورپوینت - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط وحید بهرادمرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 126,430 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت پوستر با پاورپوینت - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آیسودا جرکنی

با تشکر

فائزه روحانی

عالی

مییم مییم

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی