اطلاعات دوره
آموزش تولید فیلم آموزشی برای تدریس
مسیر آموزشی

آموزش تولید فیلم آموزشی برای تدریس

27,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 27,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره کوتاه قصد داریم بصورت کامل نحوه تولید فیلم آموزشی با استفاده از نرم افزار ispring cam pro 10 و camtasia برای تدریس را آموزش دهیم. با توجه به شرایطی که در دو سال اخیر به وجود آمد، ضرورت یادگیری تهیه ویدیو های آموزشی برای مدرسین بیشتر حس شد به همین دلیل قصد داریم در این دوره کوتاه بصورت کاربری نحوه تهیه محتوای ویدیویی از روی پاورپوینت را با استفاده از دو نرم افزار ispring و camtasia به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن ها می توانید به آموزش مجازی بپردازید.  آنچه در دوره آموزش تولید فیلم آموزشی برای تدریس بیان می شود:
دوره آموزش تولید فیلم آموزشی برای تدریس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 52 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی ظاهری نیکو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 27,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تولید فیلم آموزشی برای تدریس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عباس مهر انگیز

عالی بود خداقوت

محمد اسماعیلی

خیلی کاربردی

علیرضا افخمی

لذت بردم از تدریس جذاب خداقوت

علی منتطری

خیلی کافی و جامع بود

مهناز سلطانی

عالی و کاربردی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی