اطلاعات دوره
فیلم آموزش پرده سبز و نرم افزار های مورد نیاز - Green Screen - پیشرفته
مسیر آموزشی

فیلم آموزش پرده سبز و نرم افزار های مورد نیاز - Green Screen - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش به نحوه تنظیم دوربین برای فیلم برداری از پرده سبز و آموزش نرم افزار های موجود برای ویرایش فیلم ضبط شده می پردازیم.- دانلود رایگان تو شهر با کلاه سر آدم کلاه میزارند، تو سینما تو کامپیوتر با پرده سبز در گذشته اسمش پرده آبی بود، حالا شده پرده سبز یا اصطلاحا Green Screen، به این کار که قرار تو این دوره آموزشی یاد بگیرید کروماکی می گویند، داستان اینه که ما پس زمینه سبز یا همان پرده سبز را حذف می کنیم و دیگه بعدش هر چی بخواهیم می تونیم پشتمون قرار بدیم از استدیو گرفته یا هر جای دیگه که بخواهیم. این داستان سریال آموزشی ماست با ما همراه باشید.
دوره فیلم آموزش پرده سبز و نرم افزار های مورد نیاز - Green Screen - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید طوفانی اصل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش پرده سبز و نرم افزار های مورد نیاز - Green Screen - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Adrian Farhadi

عالی

marzieh

خیلی دوست داشتم یادبگیرم ممنون

بهادر رسولی

بسیار ضعیف بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی