اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان راینو برای مدل سازی و طراحی سه بعدی - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش رایگان راینو برای مدل سازی و طراحی سه بعدی - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش رایگان راینو آموزش کار با نرم افزار طراحی و مدل سازی صنعتی را می آموزید. راینو برای مدل سازی صفحات و حجم های پیچیده از راینو استفاده میشود. در دوره آموزش راینو 5 برای مدل سازی و طراحی سه بعدی استاد سعید جمشیدی در 6 ساعت نرم افزار تخصصی راینو را به صورت رایگان برای شما آموزش می دهد، در این دوره آموزشی شما ابتدا با ابزارهای این نرم افزار تخصصی آشنا می شوید و سپس در قالب چندین پروژه عملی مدل سازی با نرم افزار راینو آشنا می شوید. نرم افزار راینو یک نرم افزار مدل ساز سه بعدی قوی است که توسط شرکت مک نیل عرضه شده است. این نرم افزار بر پایه خطوط نربز تولید هندسه می کند. خطوط نربز چون تعریف ریاضی دارند دقیقتر از نرم افزار های بر پایه ی مش مثل مکس ، اسکچ آپ، اتوکد و غیره عمل می کنند. تعریف هندسه با خطوط ریاضی باعث شده است که راینو در تبدیل هندسه به نمونه های واقعی جلوتر از دیگر نرم افزار های مدل ساز باشد.
دوره آموزش رایگان راینو برای مدل سازی و طراحی سه بعدی - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان راینو برای مدل سازی و طراحی سه بعدی - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد حیدری نژاد

بسیار سپاسگزارم از شما

منیکا چشم بنام

بسیار عالی ... ممنونم از شما

مهدی عباس زاده

با تشکر از شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی