اطلاعات دوره
پکیج جامع استادی اکسل - پیشرفته
مسیر آموزشی

پکیج جامع استادی اکسل - پیشرفته

1,886,490 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 1,886,490 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در پکیج جامع استادی اکسل تمام ابزار و ترفند ها و توابع ضروری اکسل و ساخت داشبورد مدیریتی را با مثال های واقعی در 53 ساعت ویدیو آموزشی بصورت کامل خواهید آموخت. همانطور که از نام دوره پیداست نامی که برای این دوره انتخاب شده است نام بزرگی است. ما وظیفه داریم کسانی که به ما اعتماد می کنند و این دوره را تهیه می کنند را به یک استاد اکسل تبدیل کنیم. دوستان عزیز به عنوان مدرس دوره و کسی که چندین سال تجربه همکاری با شرکت های بزرگ را دارد پیشنهاد می کنیم صفر تا صد این پکیج جامع را قدم به قدم با ما همراه باشید تا خیالتان از آموزش های جسته و گریخته مختلف راحت شود و یکبار برای همیشه در اکسل مهارت تدریس و استادی را کسب کنید. به جرات می توانیم بگوییم شما در پایان این دوره اکسل را در حدی یاد خواهید گرفت که هم بتوانید خودتان کار کنید و هم بتوانید دوره برگزار کنید. بهترین راه برای کسب نتیجه مطلوب انجام تمرین و تکرار و نت برداری می باشد. در این پکیج تکنیک ها و مباحث فوق العاده حرفه ای اکسل و نکات کم یاب (نقشه حرارتی) و زیر ساخت های طراحی گزارش های حرفه ای داشبورد مدیریتی در اکسل را از صفر تا صد بصورت پروژه محور بررسی خواهیم کرد. با توجه به اینکه موضوع داشبورد مدیریتی و ساخت نقشه حرارتی در اکسل مباحث جدیدی هستند و خیلی از کاربران یا اطلاعاتی ندارند و یا جسته و گریخته از دنیای وب گزارش هایی را تهیه کردند سعی داریم در این پکیج به صورت اصولی و کاربردی این مباحث را آموزش دهیم. ولی نکته ای که این آموزش را متفاوت می کند این است که مباحث بصورت کاملا پروژه محور و با مثال های واقعی گفته شده است این امر باعث جذابیت این دوره برای شما می شود. چون تمام مشکلاتی که در روزمره در سازمان خود با آن ها روبرو می شوید را بیان می کنیم که باعث حرفه ای شدن شما در کارتان می شود. ما همچون گذشته سعی کرده ایم در این دوره آموزشی مثل همیشه دو موضوع اصلی آموزش یعنی پروژه محور بودن و جامع بودن را رعایت کنیم تا کارایی این پکیج به شدت بالا باشد.
دوره پکیج جامع استادی اکسل - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط وحید بهرادمرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,886,490 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج جامع استادی اکسل - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

داود چارداولی

با تشکر

امین اسدیان

با تشکر از شما استاد گرامی واقعا آموزش خوبی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی