اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تبدیل عکس به خون آشام با فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش تبدیل عکس به خون آشام با فتوشاپ

12,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 12,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی قصد داریم به صورت گام به گام به آموزش ساخت تصاویر ترسناک و تبدیل عکس به یک خون آشام یا زامبی با فتوشاپ بپردازیم. این دوره یکی دیگر از آموزش های فتوشاپ است که می خواهیم به یک آموزش عجیب و ترسناک بپردازیم. در این آموزش به خلق تصاویر ترسناک و تبدیل عکس به خون آشام خواهیم پرداخت. در این دوره عکس یک مرد را به یک خون آشام تبدیل می کنیم.  همانطور که گفتیم در این آموزش شما نحوه طراحی و ساخت یک عکس ترسناک را با استقاده از عکس اشخاص خواهید آموخت تا بتوانید تصاویر مختلف را به شکل زامبی تبدیل کنید. مراحل آموزش را بصورت گام به گام پیش خواهیم برد تا تمام افراد با هر سطح دانش از فتوشاپ بتوانند از این آموزش استفاده کنند.
دوره آموزش تبدیل عکس به خون آشام با فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط خلیل حبیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 12,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبدیل عکس به خون آشام با فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

fataneh layeghi

سلام خیلی عالی و دقیق بود ممنونم .من کلی استفاده کردم

مانی صفابخش

سلام دوستان عزیز از نظر بنده خیلی آموزش مفیدی نیست صرفا جهت ساخت همون خون آشام بسیار ساده کاربرد داره که فکر نمیکنم مورد نیاز کسی باشه ولی باز هم ممنون از مدرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی