اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ترفندهای کاربردی پاورپوینت - بخش اول - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ترفندهای کاربردی پاورپوینت - بخش اول - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش اول دوره آموزش ترفندهای کاربردی پاورپوينت قصد داریم در مدت زمان کوتاه کلی ترفند جذاب و کاربردی از پاورپوینت را به شما آموزش دهیم. نرم افزار پاورپوینت یکی از پرکاربردترین نرم افزارها می باشد که در  زمینه اسلاید سازی بسیار استفاده و طرفداران بسیاری دارد. آنجه در دوره آموزش ترفندهای کاربردی پاورپوینت - بخش اول بیان می شود:
دوره آموزش ترفندهای کاربردی پاورپوینت - بخش اول - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی ظاهری نیکو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترفندهای کاربردی پاورپوینت - بخش اول - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

M O н S ᗴ n

خیلی کاربردی و عالی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی