اطلاعات دوره
آموزش استوری لاین (storyline) - پروژه ساخت بازی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش استوری لاین (storyline) - پروژه ساخت بازی - مقدماتی

24,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 24,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی نرم افزار تولید محتوای استوری لاین را بررسی و در نهایت به عنوان پروژه یک بازی ساده با این نرم افزار تولید محتوا می سازیم. یکی از نرم افزار تولید محتوای الکترنیکی و آموزشی نرم افزار استوری لاین (Storyline) است این نرم افزار به صورت اسلایدشو است و امکانات بسیاری زیادی برای تولید محتوای الکترونیک دارد. تا کاربر بتواند بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی، محتوای خود را تنها با استفاده از نرم افزار تولید محتوای استوری لاین ایجاد کند. در این دوره آموزشی شما با نرم افزار استوری لاین آشنا می شوید و با امکانات و مختلف موجود در نرم افزار استوری لاین آشنا می شوید و در آخر، پس از یادگیری بخش های مختلف این نرم افزار، یک پروژه در قالب یک بازی ساده "بازی درگ و دراپ" را در نرم افزار استوری لاین تولید می کنیم.
دوره آموزش استوری لاین (storyline) - پروژه ساخت بازی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط یوسف غریبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 24,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استوری لاین (storyline) - پروژه ساخت بازی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی