اطلاعات دوره
آموزش ساخت انیمیشن دو بعدی در موهو 12 همراه پروژه - دوبله فارسی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت انیمیشن دو بعدی در موهو 12 همراه پروژه - دوبله فارسی

171,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 171,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش جامع MOHO 12 شما نحوه ساخت انیمیشن دو بعدی را به صورت کامل و همراه با پروژه های عملی در 8 ساعت می آموزید. مجموعه آموزشی موهو 12، با آموزش قدرتمند ترین نرم افزار انیمیشن سازی دو بعدی و با امکانات فوق العاده، به زبان فارسی منتشر شد. این مجموعه بی نظیر از صفر تا صد به صورت کاملا تخصصی دوبله شده است. در این پکیج آموزشی شما به صورت قدم به قدم انیمیشن سازی در نرم افزار قدرتمند موهو 12 را از صفر تا صد به زبان فارسی برای علاقه مندان به صنعت انیمیشن سازی دو بعدی، به زبان فارسی تهیه شده است. یک توضیح کوچک درباره نرم افزار:
دوره آموزش ساخت انیمیشن دو بعدی در موهو 12 همراه پروژه - دوبله فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 171,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت انیمیشن دو بعدی در موهو 12 همراه پروژه - دوبله فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

hori moz

بدون متن

mahla shabani

طبق چیزی که بررسی کردم جالب بود و مفید به نظر میرسه

مریم احمدی

خوب بود اما قیمت بالاست

مانی یونسی

عالی و روان تدریس میشه اما مفاهیم ابتدایی هست و چه خوبه اگر دوره پیشرفته از همین استاد بزارید

فتانه لایقی قدردان

خیلی عالی بود ممنونم من که کلی لذت بردم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی