اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره تکنیک های سریع روتوش پرتره ویژه عکاسان
مسیر آموزشی

دوره تکنیک های سریع روتوش پرتره ویژه عکاسان

76,650 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 76,650 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره 25 تکنیک برای روتوش سریع پرتره را خواهیم گفت. در این دوره آموزشی که برای عکاسان تهیه شده است خیلی سریع و آسان 25 تکنیک روتوش پرتره را بیان می کنیم. با یک آموزش حرفه ای روتوش پرتره از KelbyOne  در خدمت شما هستیم در این دوره آقای Scott Kelby در 1 ساعت آموزش ویدیویی سریع و حرفه ای 25 تکنیک روتوشینگ پرتره را برای استفاده عکاسان آموزش می دهد. در این دوره سعی شده است تکنیک های روتوشینگ سریع و آسان گفته شود. این دوره طوری طراحی شده است که شما می توانید براساس موضوعی که می خواهید به آن قسمت از آموزش رفته و آن را بیاموزید و نیازی به مشاهده قسمت های قبلی نیست که باعث می شود یادگیری شما سریع تر و دقیق تر باشد. دلیل اصلی برای ساخت دوره تکنیک های سریع روتوش پرتره ویژه عکاسان این است که عکاسان خودشان بتوانند روی عکس هایشان کار کنند و آن را روتوش کنند و نیاز نباشد عکس هایشان را برای روتوش به شخص دیگری بدهند.
دوره دوره تکنیک های سریع روتوش پرتره ویژه عکاسان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ARTGURU مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 76,650 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره تکنیک های سریع روتوش پرتره ویژه عکاسان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی