اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش میکس و مونتاژ فیلم با نرم افزار ادوب پریمیر
مسیر آموزشی

آموزش میکس و مونتاژ فیلم با نرم افزار ادوب پریمیر

17,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 17,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شما با دیدن دوره آموزشی نرم افزار ادوبی پریمیر قادر به انجام کارهای زیبایی از جمله میکس و مونتاژ فیلم عروسی و درست کردن جلوه های زیبا می شوید. در این دوره آموزشی به نحوه کار با نرم افزار قدرتمند Adobe Premiere برای میکس و ویرایش فیلم خواهیم پرداخت. این مجموعه آموزش پریمیر مفید برای علاقه مندان به تدوین و میکس فیلم می باشد که با شیوه آموزشی بسیار ساده ساخته شده است. مجموعه آموزشی با طبقه بندی اطلاعات مورد نیاز کاربران از موارد کلی مانند ورود به نرم افزار، محیط برنامه، ذخیره سازی پروژه ها و… مسیر را برای افرادی که می خواهند به صورت حرفه ای این نرم افزار را فرا بگیرند هموار کرده است و در نهایت با چند مثال کاربردی آموزش پریمیر را به صورت کاربردی برای نو آموز نهادینه می شود.
دوره آموزش میکس و مونتاژ فیلم با نرم افزار ادوب پریمیر دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی وجدانی درستکار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 17,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش میکس و مونتاژ فیلم با نرم افزار ادوب پریمیر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسین سعیدپور

با تشکر

مجید نقوی

عالی

مهدی حسنی

ممنونم بابت آموزش خوب تون ، خدا خیر تون بده

فرشاد حضرتی

عالی بود

علیرضا شاهرخی

عالی از همه لحاظ هم از لحاظ کیفیت هم جامع توضیح دادن من قبل از دیدن ویدیو بلد نبودم باپریمیر کار کنم ولی حالا به جای رسیدم که ازش کسب درامد میکنم همه توضیحات کاربردی هیچ چیز نیس که شما با دیدن این ویدیو یادنگیرید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی