اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با گوگل میت (Google  Meet) برای برگذاری جلسه آنلاین
مسیر آموزشی

آموزش کار با گوگل میت (Google Meet) برای برگذاری جلسه آنلاین

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو آموزشی قصد داریم به آموزش کار با گوگل میت (Google Meet) بپردازیم و نحوه برگذاری جلسه آنلاین را با استفاده از این ابزار بیان کنیم. گوگل میت یک سرویس ارتباط تصویری است که توسط گوگل ساخته شده است و می توانید با استفاده از آن ویدیو کنفرانس، جلسه آنلاین و کلاس مجازی ایجاد کنید. همانطور که می دانید در یک سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا کلاس ها و کنفرانس ها در پلتفرم های مختلفی برگذار می شوند که گوگل میت یکی از آن ها می باشد. در این ویدیو ما شما را با نحوه کار گوگل میت آشنا خواهیم کرد تا بتوانید از آن برای ایجاد جلسه آنلاین استفاده کنید و تمامی امکانات آن از قبیل: ایجاد کلاس، اشتراک صفحه، ارتباط با اعضا و ... را بطور کامل شرح خواهیم داد.
دوره آموزش کار با گوگل میت (Google Meet) برای برگذاری جلسه آنلاین دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط یوسف غریبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با گوگل میت (Google Meet) برای برگذاری جلسه آنلاین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی