اطلاعات دوره
نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای بازی در کامپیوتر
مسیر آموزشی

نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای بازی در کامپیوتر

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو آموزشی قصد داریم به معرفی برنامه های مورد نیاز برای اجرای بازی روی ویندوز که باعث حل بسیاری از مشکلات رایج می شود بپردازیم. حتما تا به حال زمان اجرا یا نصب بازی با ارورهایی مواجه شده اید که یکی از دلایل آن می تواند نصب نبودن نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرا بازی ها باشد که اکثرا کسانی که به تازگی ویندوز خود را عوض کردند با این مشکل روبرو می شوند. برای رفع این مشکل باید نرم افزار های مورد نیاز را نصب کنید که باعث می شوند بازی ها به درستی اجرا شوند. همانطور که گفتیم بیشتر بازی ها برای نصب و اجرای بهتر نیاز به نرم افزارهای جانبی دارند که در این ویدیو به معرفی نرم افزار های مورد نیاز برای اجرای بازی روی ویندوز می پردازیم. آموزش برنامه های مورد نیاز برای اجرای بازی در سطح مبتدی و متوسط به شما کمک می کند که با سیستم عادی خود بتوانید بسیار از بازی ها را با نرم افزار های مربوطه اجرا کنید.
دوره نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای بازی در کامپیوتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی ابوالحسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای بازی در کامپیوتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی