اطلاعات دوره
آموزش تکنیکهای خلاقانه در عکاسی - به همراه استفاده مناسب از نرم افزار - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش تکنیکهای خلاقانه در عکاسی - به همراه استفاده مناسب از نرم افزار - پیشرفته

28,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 28,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این مهارت های عکاسی را ارتقا می دهید و با تکنیک نوردهی و تنظیم آن در دوربین و نحوه حرکت دوربین ICM آشنا میشوید و از فتوشاپ و لایت روم به درستی استفاده میکنید در سرى پرتره هاى روايتى ، عكاس و مدرس ، كريس ارويگ به بررسى كاربرد عناصرى از قبيل مكان و نور طبيعى ، براى خلق تصاويرى كه داستانى رو درباره ى سوژه هاشون بيان می کنن و ارتباط احساسى قوى اى میسازن مى پردازه. كريس در سرى اول ، اساس و اصول اوليه ى سرى هاى بعدى رو بررسى مى كنه. اين دوره با بحث پيرامون پرتره نگارى و خصوصياتى كه يك پرتره ى تاثير گذار و روايت گرانه رو به ما ميده آغاز ميشه و بعد كريس اهميت برقرارى ارتباط با سوژه و شناخت اون جزئياتى كه به بيان داستان شخص كمك مى كنه رو توضيح ميده و عناصرى مثل مكان ، نور طبيعى و تركيب بندى رو بررسى مى كنه. اين دوره همچنين ابزار و تكنيك هايى براى عكاسى جالب توجه و تاثير گذارتر وانتخاب هاى خلاقانه اى كه لنز ها و دوربين ها در اختيار شما مى گذارند رو هم بررسى مى كنه. در این دوره به خوبی از نرم افزار های فتوشاپ و لایت روم استفاده می شود که به دید شما نسبت به این نرم افزار ها کمک می کند تا بتوانید از این نرم افزار به خوبی در عکس های دیگر خود استفاده کنید.
دوره آموزش تکنیکهای خلاقانه در عکاسی - به همراه استفاده مناسب از نرم افزار - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 28,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیکهای خلاقانه در عکاسی - به همراه استفاده مناسب از نرم افزار - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

خلیل پاکدامن

با تشکر

زهرا نادری

جالب و خلاقانه بود. ترجمه و دوبله هم خوب بود.

محمود شم آبادی

دوره کاربردی با بیان شیوا و نکاتی که حتما توی کار لازم میشه. در کنار سایر دوره های عکاسی، کامل میشه ممنون

مهدی همایونی

مناسب

موسی ترکمن

مدت ها بود دنبال یه ترجمه خوب از لیندا میگشتم ... عالیه دمتون گرم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی