اطلاعات دوره
تبدیل پی دی اف به ورد بدون بهم ریختگی ویژه دانشجویان
مسیر آموزشی

تبدیل پی دی اف به ورد بدون بهم ریختگی ویژه دانشجویان

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با این آموزش شما می توانید به راحتی فایل های pdf فارسی خود را بدون بهم ریختگی به word تبدیل کنید، این آموزش کاملا کاربردی مناسب کسانی است که با pdf سروکار دارند یکی از مشکلاتی که این روزها اغلب دانشجویان یا حتی افراد عادی دارند این است در مواقعی نیاز دارند فایل های پی دی اف خود را به ورد تبدیل کنند ولی پس از تبدیل به روش معمولی فایل ایجاد شده مشکل بهم ریختگی دارد. حتما تا به حال با مواردی این چنینی برخورد داشته اید. - آیا تاکنون پیش آمده که بخواهید فایل پی دی اف خود را به ورد بدون بهم ریختگی کلمات تبدیل کنید؟ - آیا پیش آمده که مجبور شوید برای تایپ هر صفحه ۱۰۰۰ تومان پول پرداخت کنید؟ - آیا مجبور شده اید برای تبدیل فایل PDF به Wordچندین روز درگیر پیدا کردن یک راه حل مناسب باشید؟
دوره تبدیل پی دی اف به ورد بدون بهم ریختگی ویژه دانشجویان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط هادی خزاعی امین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تبدیل پی دی اف به ورد بدون بهم ریختگی ویژه دانشجویان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا منصوری

با تشکر

Naser

برخی مطالب خوب بود اما در کل شاید این روشها در برخی موارد خاص مفید باشه اما در عمل ما که نتیجه مطلوب رو نگرفتیم. در تبدیل پی دی اف فارسی به ورد متن خیلی بیش از حد قابل قبول به هم می‌ریزه و متاسفانه ادوب اکروبات هم زبان فارسی رو در بخش ریکاگنیشن نداره. ضمنا بر خلاف ادعای مدرس محترم اصلا این کار با ادوب اکروبات ریدر راه نمیفته و حتما باید از اداب اکروبات پرو استفاده بشه. لذا کاش یه توضیحی در مورد حل این مشکل تشخیص فونت فارسی در اکروبات پرو هم اضافه میشد. در هر حال اون عنوان بدون به هم ریختگی بیشتر جنبه تبلیغاتی داره و در عمل باید از اول بشینی تایپ کنی و لذا آخرش نتیجه این همه دنگ و فنگ میشه تقریبا هیچ...

امیرعباس خاني

بدون متن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی