اطلاعات دوره
آموزش ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل 2016 - دوبله فارسی از لیندا - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل 2016 - دوبله فارسی از لیندا - متوسط

37,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 37,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی ویدیو شما یاد می گیرید چگونه با استفاده از نمودارها و جداول و ... در اکسل اطلاعات جداول اکسل را خلاصه کرده و داشبورد مدیریتی ساده ای بسازید تکنیک هایی را یاد بگیرید که کمک میکنند به سرعت یک ارائه ی بصری از داده هایتان ایجاد کنید. در این دوره، کورت فرای مقدمات ساخت داشبورد در اکسل 2016 را به شما آموزش میدهد. در ابتدا با جدول محور ها که از قدرتمند ترین ابزار های تحلیل داده در اکسل است آشنا میشوید . همچنین نحوه ی تعریف فرمت های شرطی و خلاصه سازی داده ها با نمودارهای اسپارک لاین و چارت ها را خواهید آموخت. به علاوه، یاد میگیرید که چطور ورکشیت داشبوردتان را تنظیم کنید، داده ها را به سلول ها و شکل ها مرتبط کنید، فضای را با مخفی کردن ردیف ها بزرگ کنید و پنجره ی برنامه اکسل را برای برآورده کردن خواسته هایتان تغییر دهید. موضوعات شامل: مدیریت داده با استفاده از جدول های اکسل مدیریت جدول محورها و چارت های محوری خلاصه سازی جدول و داده های جدول محوری تعریف فرمت های شرطی ایجاد اسپارک لاین کشیدن طرح داشبورد ایجاد و مدیریت لینک های سلول لینک کردن محتوای سلول به یک شکل لینک کردن به یک سلول جدول محور گسترش داشبورد با استفاده از ردیف های مخفی
دوره آموزش ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل 2016 - دوبله فارسی از لیندا - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 37,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل 2016 - دوبله فارسی از لیندا - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فری محمدی

تشکر

رضا بهرامی راد

دوره خیلی خوبی است تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی