اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فیلم آموزش بازیابی اطلاعات هارد، فلش و گوشی
مسیر آموزشی

فیلم آموزش بازیابی اطلاعات هارد، فلش و گوشی

36,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 36,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اطلاعات هارد یا گوشی یا مموری شما پاک شده است و نمی خواهید این اطلاعات شخصی را مغازه دار بازیابی کند، با این دوره آموزشی اطلاعات را به بهترین شکل بازیابی کنید. تصور کنید اطلاعات روی هاردتان پاک شود؟ آیا از تمام عکس ها، فیلم ها، پروژه ها و اطلاعات شخصی تان پشتیبان دارید؟ اگر به اشتباه، مهمترین فایل های زندگی‌تان پاک شود چه خواهید کرد؟
دوره فیلم آموزش بازیابی اطلاعات هارد، فلش و گوشی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط چهار راه کامپیوتر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 36,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش بازیابی اطلاعات هارد، فلش و گوشی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محسن محمدی

موضوع و کاربرد ان مهم هستش

Ali Hosseinkyayy

فقط چرا این نرم افزار ها کرک نمیشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی