اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش پاورپوینت (PowerPoint)
مسیر آموزشی

دوره آموزش پاورپوینت (PowerPoint)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این مجموعه به طور کامل منوها و عملکردهای کاربردی پاورپوینت آموزش داده می شود و برای برخی از آنها مثال و تمرین هم درنظر گرفته می شود. همراه با دانلود رایگان در زمان ضبط فیلم آموزش پاورپوینت از نسخه 2013 powerpoint استفاده شده و برای دوستانی که آشنایی زیادی ندارن عرض کنم که نسخه 2007 و 2010 و 2013 و 2016 آفیس تغییرات اساسی با هم نداشتن و شما با یادگیری یک نسخه می تونید در سایر نسخه ها هم از آموخته هاتون استفاده کنید.  من در این آموزش ها سعی می کنم اصل موضوع رو با سرعت مناسبی ارائه کنم و بیشتر روی نکات مهم و کاربردی تمرکز کنم. در این آموزش به خصوص که شاید مورد نیاز همه اقشار علمی فارسی زبان باشه، پیشنهاد می کنم که اگه دوست دارین یاد بگیرین که پاورپوینت هایی با کیفیت بالا و زیبا رو در کمترین زمان بسازین، بدون شک این آموزش دقیقا همون چیزیه که دنبالشین. تو زمانی به اندازه یک کلاس خصوصی یک ساعت و نیمه استفاده بهینه از پاورپوینت را به طور کامل آموزش ببینید و ارائه های خودتون رو متمایز کنید.
دوره دوره آموزش پاورپوینت (PowerPoint) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط جواد عوض زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش پاورپوینت (PowerPoint) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فروغ زلفی

دوره خوبی بود.سپاس از استاد بزرگوار و سایت خوب شما

وحید شلالوند

خوب بود

مهدی ظاهری نیکو

جالب و کاربردی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی