اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ویندوز 10 به زبان فارسی - رایگان - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ویندوز 10 به زبان فارسی - رایگان - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تیم چهار راه کامپیوتر در 2 ساعت تمامی تنظیمات مقدماتی و امکانات ویندوز 10 را رایگان آموزش می دهد و با بخش های کاربردی ویندوز کار می کند. ویندوز 10 که اخرین ویندوزی است که توسط مایکروسافت ارائه شده. این ویندوز که به گفته خود مایکروسافت آخرین ویندوز خواهد بود و ویندوز دیگری در کار نیست یکی از جذاب ترین و قویترین ویندورهای این شرکت است. در این آموزش تمامی تنظیمات مقدماتی و امکانات ویندوز 10 را کامل خواهیم گفت و روش کار با آنها را به صورت عملی توضیح خواهیم داد.در این آموزش کار با ویندوز و ترفند های مهم این سیستم عامل را خواهید آموخت.
دوره آموزش ویندوز 10 به زبان فارسی - رایگان - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط چهار راه کامپیوتر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویندوز 10 به زبان فارسی - رایگان - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

بسیار عالی.

Raziyeh

بدون متن

محمد محمدی

بسیار عالی

ee eee

فوق العاده عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی