اطلاعات دوره
آموزش ویدیویی انسیس فلوئنت طراحی مبدل حرارتی با لوله مربعی آرایش مربعی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ویدیویی انسیس فلوئنت طراحی مبدل حرارتی با لوله مربعی آرایش مربعی - مقدماتی

44,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 44,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش ویدیو کوتاه شما با نحوه طراحی مبدل حرارتی صفحه ای با آرایش مربعی در نرم افزار انسیس فلوئنت (Ansys Fluent) آشنا می شوید. در این ویدیو نحوه آموزش طراحی مبدل حرارتی صفحه ای با آرایش مربعی را در حالت گذرا با معادلات توربولانسی K-e را  فرا خواهیم گرفت. در این کلیپ نحوه طراحی هندسه شکل و مش بندی هندسه مورد نظر و همچنین اطلاعات مربوط به سخت افزار و همچنین شرایط مرزی را فراخواهیم گرفت.
دوره آموزش ویدیویی انسیس فلوئنت طراحی مبدل حرارتی با لوله مربعی آرایش مربعی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حسین دولت آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 44,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویدیویی انسیس فلوئنت طراحی مبدل حرارتی با لوله مربعی آرایش مربعی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی