اطلاعات دوره
شروع کار با افترافکت و پریمیر - پروژه محور - مقدماتی
مسیر آموزشی

شروع کار با افترافکت و پریمیر - پروژه محور - مقدماتی

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش پروژه محور، کار با نرم افزار افتر افکت و پریمیر را شروع می کنیم و سپس به ساخت پروژه ای ساده در افتر افکت و پریمیر خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید نرم افزار افتر افکت و پریمیر مکمل هم هستند. از نرم افزار افتر افکت برای ایجاد جلوه های ویژه، موشن گرافیک و کاموزیت کردن و از نرم افزار پریمیر برای ویرایش ویدیوها و اضافه کردن جلوه های آماده استفاده می شود. در این دوره قصد داریم کار با افتر افکت و پریمیر را شروع کنیم و محیط  و کلیت هر دو نرم افزار را آموزش دهیم. در این آموزش ابتدا با محیط و جزییات تمامی پنجره های در افتر افکت و پریمیر آشنا خواهید شد و در نهایت پس از آن به ساخت پروژه های ساده در افتر افکت و پریمیر به صورت مقدماتی می پردازیم همچنین در این آموزش نحوه گرفتن خروجی در افتر افکت و پریمیر را نیز آموزش خواهیم داد. پس از این دوره شما  نحوه کار با نرم افزار افتر افکت و پریمیر برای ساخت و ویرایش ویدیو های خودتان را خواهید آموخت.
دوره شروع کار با افترافکت و پریمیر - پروژه محور - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی واحدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره شروع کار با افترافکت و پریمیر - پروژه محور - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کریس طهورس

در سطح آغازین بسیار مفید بود

علی واحدی

بدون متن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی