اطلاعات دوره
آموزش ویدیویی maya طراحی تصادف خودرو - جلوه بصری مایا vfx بخش: پنجم - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ویدیویی maya طراحی تصادف خودرو - جلوه بصری مایا vfx بخش: پنجم - پیشرفته

21,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 21,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی شما با نحوه داینامیک یا متحرک سازی در نرم افزار maya آشنا می شویم و به صورت پروژه محور طراحی تصادف خودرو با مانع را شبیه سازی می کنم. در این دوره آموزشی قصد داریم با استفاده از نرم افزار قدرتمند maya نحوه شبیه سازی تصادف یک خودرو با مانع سخت را به صورت کاملا پروژه محور به شما آموزش دهیم. این دوره آموزشی بخشی از یک بسته آموزشی شامل آموزش‌های بسیار مناسب و کاربردی است که در 8 بخش آماده شده است و تمام مباحث داینامیک در maya از قبیل ترنسفورم شدن یک خانه، ایجاد افکت‌های نوری مانند رعد و برق، آتش، تصادف اجسام صلب و تخریب آنها و شبیه‌سازی حرفه‌ای و طبیعی سیالات را شامل می‌شود. در این بخش شما با نحوه شبیه سازی تصادف یک خودرو با مانع سخت آشنا می شوید. برای مشاهده و یادگیری بخش های دیگر می توانید در صفحه مدرس آموزش "امین صادقوند" دیگر قسمت ها و دوره های آموزشی را مشاهده کنید.
دوره آموزش ویدیویی maya طراحی تصادف خودرو - جلوه بصری مایا vfx بخش: پنجم - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امین صادقوند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 21,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویدیویی maya طراحی تصادف خودرو - جلوه بصری مایا vfx بخش: پنجم - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرمحمد مبین

با تشکر

فردین معزی

با تشکر

مجید قلی پور

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی