اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فیلم آموزش اکسل پیشرفته - Advanced Excel - پیشرفته
مسیر آموزشی

فیلم آموزش اکسل پیشرفته - Advanced Excel - پیشرفته

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

این دوره آموزش اکسل، در سطح پیشرفته و متوسطه می باشد و سعی شده با سرعت و به طور جامع نحوه کار با نرم افزار Excel و کار با توابع و متغیر ها و ... آموزش داده شود در این دوره فیلم آموزش اکسل پیشرفته  به طور کامل در 40 قسمت کلیه منوها و عملکردهای کاربردی نرم‌افزار اکسل شرح داده شده و برای برخی از اون‌ها مثال و تمرین هم درنظر گرفته است. شما با دیدن این فیلم آموزشی و چندین و چند ساعت تمرین در کنار اون می‌تونید مهارت کاملی در اکسل بدست بیارید. سطح این دوره آموزشی متوسطه و پیشرفته می باشد و شما می توانید با آن حرفه ای شوید. در این آموزش excel به نحوه ساخت لیست های سفارشی، آموزش ساخت دنباله اعداد صحیح، رنگی کردن سلول با قانون خاص، کار با عملگرها، فاکتور گیری، متن در اکسل، فرمت سلول - جهت دهی، استایل جدول، انتخاب تابع، آموزش توابع : sum-min-max count، آموزش توابع : sumif-averageif-countif، اعتبارسنجی داده ها، نمودار و چندین چند محث دیگر را بررسی خواهیم کرد.
دوره فیلم آموزش اکسل پیشرفته - Advanced Excel - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش اکسل پیشرفته - Advanced Excel - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

لیدا ابرازه

دوره خوب بود اما در بعضی از موضاعات مثل توابع میتونست جامع تر باشه

محمدامین هاشمی

با تشکر از شما استاد گرامی واقعا آموزش خوبی بود

میلاد شهابی

مفید و کاربردی

سعید پورحسینی

فوق العاده

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی