اطلاعات دوره
فیلم آموزش قالب بندی شرطی در اکسل - Conditional Formatting Excel
مسیر آموزشی

فیلم آموزش قالب بندی شرطی در اکسل - Conditional Formatting Excel

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش ویدیویی ابزار Conditional Formatting برای شرطی کردن فیلدهای در اکسل یا همان قالب بندی مشروط را در اکسل می آموزید. در این ویدیو آموزشی کوتاه، یکی از بخش های کاربردی اکسل یعنی، ابزار Conditional Formatting معرفی و کاربرد این ابزار گفته می شود  در این آموزش یک مثال کاربردی راجع به جدول نمرات دانشجوها تو نیمسال های مختلف و شرط های مختلفی که میتوانیم برای نمرات بگذاریم، زده می شود.
دوره فیلم آموزش قالب بندی شرطی در اکسل - Conditional Formatting Excel دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حامد یزدان پناه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش قالب بندی شرطی در اکسل - Conditional Formatting Excel را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی