اطلاعات دوره
آموزش قالب بندی در اکسل 2019 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش قالب بندی در اکسل 2019 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اکسل یک نرم‌افزار کاربردی است که در انجام محاسبات به صورت سطری و ستونی به خوبی در خدمت کاربران قرار گرفته و از محبوبیت خاصی در بین آن‌ها برخوردار است. نسخه 2019 این محصول یکی از موفق‌ترین صفحه گسترده‌های الکترونیکی است که توسط شرکت مایکروسافت تهیه و توزیع شده است. ما در اين آموزش قصد داريم تا  قالب‌بندی در اکسل 2019 را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش قالب بندی در اکسل 2019 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر آرمان ری بد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش قالب بندی در اکسل 2019 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

عرفان

تا اونجایی که من دیدم، مجموعه راضی کننده ای بود. تشکر ویژه از فرادرس.

johari

عالی بود

حسن

ممنون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی