اطلاعات دوره
آموزش ساخت قالب وردپرس با دریم ویور - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت قالب وردپرس با دریم ویور - مقدماتی

9,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 9,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش نحوه ساخت یک قالب ساده سایت خبری برای وردپرس با دریم ویور (Dream Weaver) را به ساده ترین روش آموزش می دهیم و در نهایت به وردپرس متصل می کنیم. با سلام خدمت شما دانشجویان گرامی، من علی احمدی در این دوره قصد آموزش ساخت قالب ساده برای وردپرس در نرم افزار Dream Weaver را دارم. این آموزش به صورت پروژه محور است و شما نحوه ساخت یک قالب وب سایت خبری ساده برای وردپرس را می آموزید. در آموزش طراحی قالب برای وردپرس توابع مورد نیاز وردپرس را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید قالب خود را به وردپرس متصل کنید و اطلاعات وارد شده خود در وردپرس را در قالب نمایش دهید. تمامی توابع و فایل ها و همچنین کد قالب در ضمیمه آموزش برای دانلود وجود دارد.
دوره آموزش ساخت قالب وردپرس با دریم ویور - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت قالب وردپرس با دریم ویور - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد فدوی

با تشکر

علی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی