اطلاعات دوره
فیلم آموزش ویندوز 10 دوبله لیندا - ترفندها و نکات کاربردی - متوسط
مسیر آموزشی

فیلم آموزش ویندوز 10 دوبله لیندا - ترفندها و نکات کاربردی - متوسط

43,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 43,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی 1.5 ساعته به آموزش ویندوز 10 و بررسی نکته ها و ترفندهای ویندوز ۱۰ می پردازیم-با دانلود آموزش آموزش ویندوز 10 توسط دیوید ریورز (David Rivers) آموزش داده شده است، David Rivers متخصص ویندوز آموزش خود را در سایت لیندا منتشر کرده است که تیم بلدشو این آموزش را ترجمه کرده است.  دوره ی آموزش کامل ویندوز 10 در 8 فصل و مجموعا 34 درس تنظیم شده است و از آنجایی که توسط لیندا منتشر شده است قطعا طرح درس بسیار خوبی دارد تا علاوه بر آموزش کل نیاز های شما از ویندوز، نکات جدید ویندوز 10 را به شما بیاموزد تا بتوانید از توانایی های جدید ویندوز 10 خود به خوبی استفاده کنید.
دوره فیلم آموزش ویندوز 10 دوبله لیندا - ترفندها و نکات کاربردی - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 43,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش ویندوز 10 دوبله لیندا - ترفندها و نکات کاربردی - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مینا جماعت

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی