اطلاعات دوره
آموزش کتاب طراحی امور گرافیکی با رایانه
مسیر آموزشی

آموزش کتاب طراحی امور گرافیکی با رایانه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره به تدریس فصل شانزدهم از کتاب طراحی امور گرافیکی با رایانه خواهیم پرداخت و به صورت عملی فصل توانایی مدیریت فایل ها را خواهیم گفت. در این دوره آموزشی قصد داریم شما را با فصل شانزدهم کتاب طراحی امور گرافیکی با رایانه به صورت عملی آشنا سازیم. همانطور که گفتیم در این دوره به تدریس فصل شانزدهم توانایی مدیریت فایل ها خواهیم پرداخت و علاوه بر تدریس همزمان تئوری و عملی، تمرین های کتاب نیز پاسخ داده خواهد شد. آنچه در آموزش کتاب طراحی امور گرافیکی با رایانه | توانایی مدیریت فایل ها بیان خواهد شد:
دوره آموزش کتاب طراحی امور گرافیکی با رایانه دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد قاسمپور شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب طراحی امور گرافیکی با رایانه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی