اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان سالید ورک (SolidWorks) - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش رایگان سالید ورک (SolidWorks) - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش سالید ورک در 5 ساعت آموزشی ویدیویی رایگان به آموزش کار با نرم افزار SolidWorks و ابزارها جهت طراحی قطعات صنعتی به همراه انجام چند تمرین می پردازیم سالیدورک یک نرم افزار پیشرفته طراحی به کمک رایانه است به کمک سالیدورک به راحتی می توان نقشه های سه بعدی از اجسام را ترسیم و آن ها را مدل کرد. مدل سازی در سالیدورک را به سه صورت قطعه، Assembly، نقشه کشی می توان انجام داد.در این دوره آموزشی تمرکز بر روی ساخت مدل سازی دو بعدی است.  برای مدل سازی در سالیدورک ابتدا باید مدل دو بعدی رسم کرد و سپس به مدل حجم مورد نظر را داد. به دلیل وجود ابزار های متنوع در سالیدورک به راحتی می توان مدل را ترسیم و قطعات صنعتی را طراحی کرد.آنچه در این دوره آموزش خواهید دید:1-ایجاد Sketch و مفهوم و ابزارهای آن (انجام چند تمرین برای یادگیری بهتر)2-معرفی کلیدهای میانبر3-مبحث ترسیم مدل سه بعدی4-دستور Lofted5-مسیرهای مارپیچ و استفاده از آن در دستورها6-نکات دستورات Lofted و swept (همراه با انجام تمرین)7-روش های تکثیر8-دستور Fillet9-دستورات  Rib- Shell- draft-mirror10- مدل سازی در محیط part و assemplyدر این دوره رایگان سعی شده است مباحثی که یبان می شوند همراه با انجام تمرین و مثال باشند تا درک و آموزش آن برای شما راحت تر باشد.
دوره آموزش رایگان سالید ورک (SolidWorks) - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان سالید ورک (SolidWorks) - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیر خدری

عالی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی