اطلاعات دوره
آموزش طراحی اجزای جک هیدرولیکی در SOLIDWORKS (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی اجزای جک هیدرولیکی در SOLIDWORKS (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سعی ما بر این بوده است که از مجموعه قطعات مختلف استفاده کنیم و آن‌ها را به صورت کامل طراحی کنیم تا شما عزیزان و علاقه‌مندان به نرم‌افزار سالیدورکس (SOLIDWORKS) با ابزارهای مختلف و متفاوت این نرم‌افزار آشنا شوید و از آن به عنوان راهنما برای قطعاتی که شما قصد طراحی آن‌ها را دارید، استفاده کنید. در مرحله اول باید بدانید از کجا قصد دارید شروع کنید و سپس از چه ابزارهایی متناسب با قطعات خود می‌خواهید استفاده نمایید.
دوره آموزش طراحی اجزای جک هیدرولیکی در SOLIDWORKS (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید محمد موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی اجزای جک هیدرولیکی در SOLIDWORKS (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی