اطلاعات دوره
آموزش روتوش صورت در فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش روتوش صورت در فتوشاپ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش کوتاه و رایگان به صورت کامل آموزش روتوش صورت در فتوشاپ و همچنین تغییر رنگ چشم در فتوشاپ و آرایش صورت در فتوشاپ را می آموزید. با یادگیری این آموزش شما می توانید تمامی تصاویر صورت را ویرایش کنید! ویرایش لکه ها و چین و چروک صورت، تغییر رنگ چشم، آرایش صورت، تغییر سایز اعضای صورت را می آموزید و دیگر نیازی به آتلیه رفتن ندارید و در خانه عکس بگیرید و با این آموزش یاد بگیرید چگونه تصاویر را زیبا کنید. "آموزش روتوش صورت در فتوشاپ" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره آموزش روتوش صورت در فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سیاوش عسگری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روتوش صورت در فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی